Varm filt och någott gott.......

Imorse när jag vaknade och tittade ut såg det ut som om vintern kom.
Stora, blöta snöflingor kom ner i massor.
Det var ingen rolig syn.
Men vi hade tur.....efter bara några timmar hade all snö smält bort.

Idag hade jag det lugnare på jobbet....skönt!

Efter jobbet sov jag liten stund.....men hade nog behövt sova lite längre....känner jag.

Jag har inga som helst planer för resten av denna fredag..... jag ska
bara vara och förhoppningsvis blir det en skön och lugn kväll.....
Blir det någon bra film eller underhållning på tv:n ikväll så myser jag nog ner mig i soffan
med en varm filt och kanske något gott att tugga på?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0