Visste inte......

Jag var till distriktan på förmiddagen.
Jag undrar hur länge sen det är egentligen som jag sist var till distriktan,
för jag visste inte ens att det kostar 100:- numera.
Sist när jag besökte distriktan så var det fortfarande kostnadsfritt.

Såret jag har gör fortfarande ont och det kommer fortfarande blött ur den.

Jag ska tillbaka till distriktan på måndag och visa upp såret.
Distriktan sa att det fortfarande kändes lite hårt ner till på den forna bölden.
Måtte det inte betyda något negativt för min del..... "peppar, peppar...."

Nu har gubbarna börjat gräva vägen precis här utanför oss.
Och inte vet jag vad jag såg, när jag trodde dom asfalterade vägen???
För nu är det vanligt grus på vägen???
Hmmmm....jag trodde det var asfalt eftersom det var så svart och en gubbe
gick med en vibratormaskin fram och tillbaka.
Ja, inte vet jag!?!?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0