Butik Gylldevik........

Så här skriver Anneli om webbutiken "Butik Gylldevik":
 

Underbar lantlig inredning till ditt hem!

När det gäller inredning älskar jag den ljusa, vita lantliga stilen.

Detta märks även i Butik Gylldevik...

Jag gillar att blanda både nytt, gammalt, sött och nött.

Det ljusa får gärna blandas upp med lite färg,

främst pastellfärger i olika nyanser och det söta blandas med fördel

med lite nött eller rufft.

Underbar spets och hjärtan av alla de slag samsas med det enkla, stilrena.

När det gäller saker till barnen så tycker jag att de både ska vara tåliga

och en fröjd för ögat.

De allra flesta sakerna till barnen är därför tillverkade av hållbara material

som trä, tyg, garn och plåt och har färger som gläder både vuxen och barn.

Känn dig varmt välkommen till min butik där du kan titta på och handla

mina av hjärtat utvalda produkter!

Annelie
 
 
 
För att komma till butiken klicka här.
 
Som vanligt har jag gjort flera bildcollage på lite olika produkter
ur webbutikens sortiment......just nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0