Trött....igen......

Just nu är Mattias hemma hos någon kompis.
Johanna och Hasse drog iväg till Ludvika för ett litet tag sen.
Johanna ska till sin pappa och ska även sova över där.
 
Så med andra ord; jag är hemma alldeles allena.
Skönt!
 
För jag är så TRÖTT....igen.
Vet ej om det är sömnbrist eller något med sockret.
Det borde inte vara något med sockret, eftersom jag har skött mig med kosten.
Varje dag, denna veckan, när jag har kommit hem från jobbet så har jag
somnat i soffan....alldeles som om någon har gett mig en knock out.
Det är ju så drygt och jobbigt att vara så där genom trött.....
 
På eftermiddagen var jag, Johanna och Anette iväg till gymmet
och gjorde ett pass igen.
Idag kändes det jobbigt och motigt att ge sig iväg till gymmet.....just
för att jag var och är så trött.
Men nu är det gjort och det känns bra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Du är så duktig som kommit igång och tränat! Ja, det är ju inte så speciellt trevligt väder idag, som gjort för inomhusaktiviteter.

Svar: Tack Karina!Ja, nu är det bara att hoppas att man orkar hålla i träningen.....
Kram!
jagjaana.blogg.se

2012-11-24 @ 12:47:56
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0