Tröttsam helg.........

Den här helgen har gått åt till att vara TRÖTT!
Jag vette sjutton vad det är med mig nu???
Jag somnar hela tiden....och sen får jag kämpa för att vakna till....och
sen somnar jag igen....osv.
Skit drygt!!!
 
Jag har försökt kolla på skidåkning, men jag somnar hela tiden....ja,
det gör jag till vilket program än jag har försökt att titta på.
 
Eftersom jag är så trött och matt, så har jag helt enkelt inte
orkat ta mig för att göra något annat än att titta på tv:n eller
sitta en stund här vid datorn.
 
Det var ett tag sen som jag kände mig SÅ HÄR TRÖTT.
Det känns som om jag vill sova hela tiden.....och att jag även skulle
kunna göra det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0