Varg på byn.......

Puuuh....idag har det varit en annorlunda dag på jobbet.
Både negativt och positivt.
 
Nellie är fortfarande hos oss.
Jag har varit med och pysslat lite......jag har gjort en tidning till
Nellies Pet Shops. Men jag är för trött och okoncentrerad så jag orkade
inte göra färdigt hela tidningen.
 
Igår berättade Hasse att det är några som har sett en varg igen....mitt inne i byn.
I tisdags vid 23-tiden hade vargen setts vid brandstationen och på onsdag morgon
vid 05-tiden hade vargen setts promenera från den f.d leksaksaffären, Anna
Panna Lingonkanna", mot Ica hållet.
Den har även varit på våran gata, men längre ner mot byn.
Någon hade visst tagit kort på den.
Huvva, säger jag bara!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

ja du, inte vill man ha dom så nära knutarna. det räcker med att man knappt vågar släppa ut hunden på kvällarna (vi bor liksom i skogen)!!

Svar: Ja, usch! Rovdjuren börjar komma närmare och närmare oss människor....huvva!
jagjaana.blogg.se

2012-11-02 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0