En timmes gympa.....puuuuh......

Idag på jobbet var det trökigt.
Jag fick inte nå mycket gjort idag.
Datorn funkade inte på hela tiden.....det var något fel?
Det mesta av jobben gör jag via datorn......
 
På eftermiddagen var mina föräldrar förbi och hälsade på.
 
Lite före kl. 17.00 hämtade jag upp Lina och kidsen och skjutsade
dom till Vinsbo skola.
Molly skulle på gymnastik.
 
 
 
 
Jag blev med in på gympan och satt där i en timme och tittade på när Molly gympade.
Hon var så duktig! Och höll igång hela tiden.
 
Men jösses, vilken ljudnivå det var där!!!
Tänk att så små barn kan orsaka ett sånt liv.....gränsen till att man fick tinitus.
Det var några små tjejer som skrek hela tiden....så där gällt och ljust så att
det skar i öronen.
 
Det kan jag säga och lova, att när den där timmen hade gått och gympan
var slut så var det skönt att få åka hem :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0