Knockad........

Det blev inget jobbande för mig igår.
Jag var och är så trött!
Ja, inget ovanligt för min del nu för tiden, men just nu är det ännu värre.
 
Just nu äter jag penicillin, tre stora tabletter om dagen, så jag
får en del biverkningar av dom.
Bland annat så blir jag jättetrött av dom..... ja, ibland känner jag
mig helt knockad....
 
Just nu har vi klarblå himmel och en strålande sol.
Perfekt väder för lite fotosafari.
Jag och Johanna  har planer på att åka ut och ta lite höstiga bilder.
Ja, om jag inte känner mig allt för trött och slut.....
 
Sist jag var utanför hemmets dörrar var i torsdags kväll.
Då var jag och Johanna till frissan.
Så jag börjar känna att jag behöver ut och röra mig och få frisk luft.....
och miljöombyte.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0