Man vänjer sig aldrig......

Puuuuh....så var det gjort för denna gång!
Så som jag har gruvat mig......
 
Tänk, man vänjer sig aldrig....ja, inte jag i alla fall.
Det spelar ingen roll hur många gånger jag har gjort det förut....det är
lika jobbigt och obehagligt varje gång.
 
Man känner sig så utlämnad och blottad!
 
Nä, jag kommer aldrig att vänja mig vid det......och jag har
många gånger kvar att göra det.
Ja, det är väl lite upp till mig själv.....hur många gånger till
 jag vill göra det.
 
Men jag väljer att göra det.....att våndas.....att vara nervös....att känna mig
utlämnad.....osv. För trots allt så är det ju för mitt eget bästa.
 
Har ni listat ut vad det är för något jag beskriver????
 
Cellprov och gynstol!
 
Jag har varit iväg och tagit cellprov i livmoderhalsen.....ja, ni vet....det där
man blir automatiskt kallad till var tredje år.
 
Jag hatar verkligen att behöva kliva upp på den där hemska gynstolen
och sen blotta mig för en total okänd människa.
Det är vidrigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0