"Familjeträff"...........

Vi lovade i somras mina föräldarar att dom skulle få komma
och äta grillat hos oss......men av olika anledningar så kom aldrig
den där dagen som passade alla och allt.
 
Men idag blev det av!
Hasse grillade både fläskfilé och fläskytterfilé som hade legat och gottat sig i marinad först.
Till det blev det potatisgratäng och beasås och en sallad på olika grönsaker.
Det smakade somrigt och gott av maten.
 
Ja, ja....bättre sent än aldrig!
 
Medans mina föräldrar var kvar här kom brorsan med familj hit.
Dom hade även med sig gott fikabröd, som blev som pricken över i:et till kaffet.
 
Bara så där....oplanerat....blev det en riktig "familjeträff" idag.
Det var både trevligt och roligt!
 
Idag känner jag hopp igen.....just nu i alla fall......för jag har inte fått så
mycket nya utslag idag.....och många av gårdagens utslag börjar blekna bort helt.
Kan det vara sant?!?!?!?!
Är jag på bättringsväg nu!?!?!?!?
HOPPAS!!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0