Suck....så här det......

Jaa-a.....vet att det börjar bli enformiga inlägg här.
Men det är ju precis så här det är just nu...och som jag har det.....att mina dagar går åt
att klia och klia på dessa jävla utslag.....suck.
Och försöka uthärda klådan!
 
Inatt vaknade jag av att det kliades som sjutton på ryggen och bröstet och magen.
Jag höll på att bli tokig av klådan.
Jag gick upp och letade i mörkret efter en tom galge som jag kunde använda
och klia mig på ryggen med.
 
Gick ut hit till datorn och satte mig på stolen och öppnade balkongdörren.
Så satt jag här och rev mig med galgen och samtidigt rökte jag en cigg.
 
Tillslut var det bara att försöka sova lite igen.
Gick väl si och så.....
 
Idag har jag fått nya utslag hela tiden.....det går runt på kroppen.
Ena gången kliar armar och ben som fan.....sen nästa gång är det
huvudet och bröstet.....osv.
Handflatorna klias hela tiden är röda.
 
NÄR SKA DET HÄR GE SIG!?!?!?!?!?!?
Jag blir tokig av dessa utslag....dom klias och hettar om vartannat.
 
Idag kör jag en ny taktik mot dessa utslag.
Jag försöker ha det så kallt som möjligt runt mig....för då inbillar jag mig
att det inte klias lika jävligt.
Så när jag sitter här vid datorn har jag balkongdörren öppen hela tiden
och jag fryser så där "lagomt"....på kroppen......ja, så där som man är
när man sägar att man är kulen av sig.
 
Jag har även så lite kläder på mig som möjligt....ja, typ sommarkläder.
Så idag har jag gått hela dagen och varit kulen av mig.....
Men va fan gör man!?!?!?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0