Veckans "käraste ägodel".........

Idag har jag bara varit hemma.
Jag har varit jättetrött. Inte ens "Morden i Midsomer", som gick
på tv:n på eftermiddagen, kunde hålla mig vaken.....utan jag somnade i soffan.
 
Mattias har haft en kompis här hemma hela dagen.
Ljudnivån har legat på max och det har varit ett evigt springandes, in och ut, genom
ytterdörren. Dom har varit ute och spelat bandy och sen in värmt sig och sen ut igen....osv.
 
Hasse har jobbat ett 12-timmars skift mellan kl. 05.00-17.00.
 
Johanna har också trotsat det gråa och ruskiga vädret idag och hållt sig hemma.
 
På eftermiddagen var jag bjuden på ljus-party, men jag tackade nej.
Jag har ju precis varit iväg på ett och därmed har jag fyllt på mitt ljusförråd för ett
tag framöver.
 
Idag har det inte kliats så mycket och mina utslag är nästan helt borta....
Sköööööönt!!!!
 
Den senaste veckan här en sak varit min "käraste ägodel" och kommit
till stor användning och  nytta.,,,,,som min kliare.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0