Buffé och efterrätt...........

Usch och fy, vilket blött väder vi har haft idag.
Just nu är det visserligen uppehåll.
 
På jobbet hade jag en lugn dag......ja, jag valde att ta det lugnt....för
jag var och är så trött....och då blir man gärna lite ofokuserad i det mesta.
 
Idag hade varken jag eller Anette någon matdosa med oss till jobbet.
Så vi bestämde oss för att gå ut och äta.....och Cristina på jobbet
ville också följa med oss.
 
 
 
 
Vi åkte till resturangen "Coco Thai" och åt av deras lunchbuffé.
Vi tog en tidigare lunch idag, så att vi skulle slippa själva "rusningstiden" på resturangen.
"Coco Thai" är en väldigt populär lunchställe och det brukar vara så gott som
proppfullt med matgäster vid 12-tiden.
 
 
 
 
Mmmmmm......maten var jättegod....som vanligt.
Och lite efterrätt blev det också idag..... vaniljglass med mandarinklyftor till.
Sen var vi proppmätta och belåtna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mias

Mmm, det är ju sååå gott med kinamat ;)

Svar: JA-AAAA!!!!!! MUMS är det! :)
jagjaana.blogg.se

2012-09-26 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0