Det är Kalle som är viktigast.........

Det har varit en lugn och slödag idag.....
 
Anette och Henke var förbi här en snabbis på förmiddagen och
skulle låna släpvagnen av oss.
 
Hasse har varit några gånger upp till mina föräldrar och försökt
hitta tv-kanaler till deras tv.....för dom var borta helt plötsligt?
Vet ej hur det har gått.....för efter kanalsökningen skulle Hasse åka
och handla....och på den vägen är han....tror jag.....
 
Ikväll är det Moraeus igen......det ska jag titta på.....ikväll är det artister
som jag inte har hört talas om.....vad jag vet i alla fall.....
Däremot känner jag igen Timbuktu och Malena Ernman.
Men det är ju självaste Kalle som är så härlig så det är honom man vill se.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0