Först bror med familj, sen Marjo med familj........

Idag har vi haft en solig och varm dag.
Hasse har passat på att klippa gräsmattan.
Få se hur många gånger till man måste klippa gräset, för i år?
 
På sena eftermiddagen när jag och Johanna var hem till brorsan och dom,
och vi satt ute i trädgården och fikade så var det väldigt varmt i solen.
Solen var så het, så jag fick till och med ont i huvudet av den.
Jag var tvungen att uppsöka skugga några gånger och kyla ner mig så gott det gick.
 
Efter besöket hos bror med familj var jag och Johanna till Marjo med familj.
Dom var hemma hos Katja och Jonas.
Där lämnade vi av alla kassar med Mattias kläder.
 
Sen satt vi ute på altanen och pratade och det var riktigt skönt där....för där var det skugga.
Men ju längre tiden gick så blev det lite kyligt och myggigt.
Jag och Johanna hade bara t-shirt på oss, på överkroppen.
 
Mattias, tokern, har varit iväg med kompisar och badat i Risingsbo idag.
Han påstod att det var skönt i vattnet.....men det vette sjutton????
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0