Hittat två till...........

Den här helgen har varit lugn.
Både igår och idag har vi mest varit hemma....några kortare utsvävningar har det blivit.
Vi har inte gjort något märkvärdig, bara tagit det lugnt och slappat....och
laddat batterierna för kommande veckan.
Ja, sen har Hasse jobbat hela helgen, lite olika skift, så han har inte
fått laddad batteriet lika mycket som resten av oss.
 
Igår var min mamma förbi här, så lite folk har man träffat :)
 
Och på tal om folk. Jag har hittat två till kusiner via Facebook.
Det är äldre kusiner till mig och jag vet ingentign om dom....än så länge.
Jag tror jag har träffat dom som jätteliten.....och av det kommer jag ju
inte ihåg något.
Men nu hoppas jag att vi kommer att hålla kontakten med varandra via Facebook.....
något så när i alla fall.....
 
Ikväll blir det Moraeus på tv:n.
Det lär man titta på!
Av kvällens artister är det Lasse Berghagen och Sarah Dawn Finer
som jag känner igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0