Mark Levengood........

Denna regniga och gråmulna dag har jag bara varit hemma.
Jag har tillbringat den mesta tiden vid tv-soffan, men tyvärr har jag
inte sett så mycket av själva tv-programmen...för jag har mest sovit.....
till och från hela dagen..... vaknat till lite då och då.
 
Så när jag vaknade till för ett tag sen tänkte jag att jag sätter mig här
vid datorn istället och då kanske jag lyckas hålla mig vaken?.....
 
Johanna har lånat våran bil.
Hon, Mattias och deras pappa har åkt till Borlänge.
Där skulle dom shoppa lite och sen senare på eftermiddagen
hade dom bestämt träff med storastyster och ev. med storebror.
Därefter skulle deras pappa bjuda dom alla på mat i någon resturang.
 
Johanna ringde vid 15.30-tiden och sa att dom var inne i något
bibliotek i Borlänge och väntade på storasystern.
Dom tyckte det var ovanligt mycket folk på biblioteket och "konstigt" att det
fanns en kö där folk stog och köade.
Men sen förstog dom allt, när dom fick se att Mark Levengood satt vid
ett bord och signerade böcker.
 
Johanna var tvungen att ringa och berätta det för mig på en gång.....
eftersom hon vet att jag är lite av "kändiskåt".....vad det gäller att se dom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0