Tiden går fort när man har roligt.......

Idag började akvarellen igen....kul!
Men jag höll nästan på att missa den....
 
Klockan 18.30 kom jag på helt plötsligt att det var akvarell idag...det är då den
börjar....men jag kom inte dit förrens strax efter kl. 19.00.
För jag kom ju även på att jag inte hade ätit något sen lunchen och att när
akvarellen var slut vid 21-tiden så fick jag ju inte äta....pga fastan inför
morgondagens prover.
Så innan jag åkte till akvarellen stoppade jag i mig en köttfärspaj.
 
Det var roligt att träffa de andra i gruppen....vi är dom gamla vanliga + att
det var en ny med idag.
 
Tiden den går så fort när man är på akvarellen.....och det säger alla
som är där och målar.
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag inte hinner känna efter för mycket
om att jag nog är röksugen och törstig.......redan.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0