Jag klarade det!...........

Puuuuh....är helt matt!
Dels för att jag är trött....sover dåligt.....och sen för att jag klarade av att
göra lönerna färdigt idag....ja, för mars månad....det var sista dagen idag att justera
och attestera dom......så när allt var klart så var det som om luften gick ur mig totalt........
 
Eftersom min kollega fortfarande är sjuk, så gör jag ju även "hans" löner.....
och då är det väldigt stressigt och jag har fullt upp.
Ett tag trodde jag att jag inte skulle hinna med allt.....låg efter för mycket.....och jag jobbar ju trots
allt bara 50% just nu.....men, men.....på något vis så lyckades jag ändå........
 
 
 
 
 
Vi har ännu en fin vårdag idag.
Solen är stor och varm.
Passade på att ta ett kort från parkeringen.....på jobbet.....och där jag har bilen ståendes....
när jag skulle åka hem.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0