Jag och guuben......

Det märks att man börjar bli "gammal" när man är
ensam hemma med guuben.....på en Valborgsmässoaftons kväll.
 
Johanna är med kompisar.
Dom skulle ut och svira i Ludvika.
 
Mattias gick iväg till brasan, på hembyggdsgården, för någon timme sen....
med en kompis......och är där fortfarande.
 
Just nu hör jag hur dom avfyrar fyrverkerierna nere vid brasan.
 
Hasse var också ner till brasan tidigare ikväll....en stund.....för att
"titta till Mattias".
 
Siddu, medans jag sitter här och skriver....just nu...så kom Mattias hem.
Skönt!
Det finns ju faktiskt ingen anledning för honom att vara ute nå längre ikväll.....
tycker jag i alla fall......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0