Jysk, Rusta, Coop.......och Elgiganten........

Idag på jobbet hann jag inte alls jobba så mycket som jag
hade behövt och tänkt.
Det dök upp en massa annat......
Så imorgon blir det till att jobba, jobba, jobba och jobba och hoppas
att jag hinner ikapp med lönerna.
 
På eftermiddagen var jag, Johanna, Hasse och morsan till Lyviksberget.
Först var in på Jysk. Ja, inte Hasse då. Han gick till Elgiganten istället.
När vi shoppat färdigt på Jysk, var jag och Johanna nya ägare till 2 st
nya sovkuddar var.
Nu är det bara att hoppas att dom känns lika sköna att sova med/på som
dom kändes när vi vred, vände, klämde och tryckte på dom i butiken.
 
Efter Jysk blev det en shoppingrunda inne på Rusta.
Ja, inte för Hasse då. Han var fortfarande inne på Elgiganten.
På Rusta köpte jag nya gardiner till vardagsrummet och matsalen.
Och sen köpte vi lite olika sorters hygienartiklar.
 
När Rusta var avklarat....och Hasse fortfarande var kvar inne på Elgiganten....
gick vi "tjejerna" in på Coop och handlade matvaror.
 
När vi nästan var klara inne på Coop....vi stog och packade i matvarorna..... ja då
kom Hasse från Elgiganten.
 
Så det här eviga "gnället" om att vi fruntimmer är så jobbiga när vi är inne i en
och samma affär så lång tid..... ja, det stämmer ju inte in på våran shoppingtur idag......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0