Knappt varit hemma idag.......

Idag har jag knappt varit hemma sen jag åkte till jobbet imorse.
 
Först var jag och jobbade.
Efter det åkte jag hem och åt lunch.
Efter lunchen åkte jag och Hasse till Säter.
När vi var klara i Säter åkte vi hemåt, men istället för att åka hem åkte vi till brosan
och Lina på lite kaffe och svammel.
Efter det åkte vi hem igen.
Men vi hann inte vara hemma så länge förrens Anette ringde och ville att
jag och Hasse skulle komma på kaffe hemma hos dom.....dom behövde lite
uppiggande sällskap, tyckte hon.
Så då var vi hem till Anette och Henke och för ca en timme sen kom vi
hem därifrån.....och nu tänker jag stanna hemma resten av kvällen!
 
Just nu har vi en sjukling här hemma.
Det är Mattias som är dålig, sen igår kväll.
Han har ont i halsen, hostar, huvudvärk och hög feber.
Hmmm...kan det vara influensan han fått?
 

Idag när vi åkte hem från Säter, mötte vi en bil som blinkade med helljusen åt oss.......
 
 
 
 
........ han ville "varna" oss för två älgar som precis hade korsat vägen.
Vi stannade till för att titta på dom, men då gick dom in bland skog och snår.
 
Men jösses vilka bjässar det är!
Och dom här var ju inte bland dom största älgar som finns i naturen.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0