Magsjuka?........

Ja, den här dagen har knappt varit bättre eller annorlundare än gårdagen.
Vi har bara varit hemma idag.....och ingen av oss har varit så speciellt energiska av oss.
Jag och Hasse fixade iordning lunchen och middagen tillsammans.....ja, det
är väl i stort sett den "största" ansträningen vi har gjort idag.....än så länge.
 
Här mot kvällningen har jag börjat känna mig lite illamående.
Måtte det inte vara någon sorts magsjuka!
Visserligen har både Molly, Nellie och Lina haft någon sorts magsjuka sen det
kom hem ifrån Egypten.....i olika omgångar.....och dom träffade ju vi i fredags.
Hmmm.....kan det ha någon samband med mitt illamående?
Och idag sa Hasse att han mådde illa igår kväll när han gick och la sig.....
 
"Peppar, peppar ta i trä"!!!!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas verkligen inte det är magsjuka ni fått :/ vi är pigga nu ialla fall blev bara då på natten, men tror det är nån bacill från utlandet vi fick :) hoppas jag.. :) krya på er <3

Svar: Ja, det beter sig inte riktig som en riktig magsjuka, så jag vette sjutton vad det är?Så ni är nog oskyldiga :)

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-04-08 @ 09:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0