Mollys nya cykel........

Idag när jag vaknade fick jag nästan, på riktigt, ångest.....och en chock!
Jag trodde det inte var sant när jag kollade på klockan!
Den var 13.00!!!!!
Och ändå var jag trött!
Ögonen kändes svullna....som tennisbollar.
 
Herre jösses!!! Jag hade ju sovit bort halva dagen!!!!
 
Ja, inte vet jag om det är den nya inställningen på snarkis som bidrog till min
Törnrosa sömn...... eller vad???
Jag brukar väl ALDRIG sova länge!!! Och inte så många timmar!!!!
 
Hela den här dagen har känts konstig och bakvänd......
 
Jag hann inte vara vaken många minuter när telefonen ringde och det var
Lina som undrade om vi ville komma på fika......och titta på Mollys nya cykel.
Och det ville vi!
 
 
 
 
När vi kom till Lina och dom så var Molly redan ute på skolgården och cyklade.
Hon cyklade....och cyklade.....och cyklade.
 
 
 
 
Vi fick nästan böna till henne för att hon skulle stanna till ett tag...... så att vi fick och
hann inspektera hennes nya och fina cykel och cykelhjälm. :)
Men det blev ett kort stopp.....för sen hade hon bråttom att cykla igen.
Det var knappt så jag hann ta ett kort på henne när hon stog still med cykeln. :)
 
 
 
 
Sen satte vi oss på baksidan av huset vid Lina och dom.
Där njöt vi av den varma solen.....som även ibland gick i moln....men det var bara
skönt tyckte jag....det svalkade lite då....så man stog ut igen att sitta och
njuta av den stekande solen.
Vi var där i ca 3 timmar. Skönt!
 
Efter utefikat hos Lina och dom så var jag och Hasse hem till mina föräldrar.
Dom har ju varit iväg på spa i Pärnu i en vecka.....så det var skönt och trevligt
att se dom hemma igen. :)
 
Just nu sitter jag och njuter av tysnaden här hemma.
Mattias är ute med en kompis och cyklar.
Johanna har jag inte sett till än.....hon sover väl......efter en "hård" utekväll igår.
Hasse är iväg till Ludvika för att handla lite.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0