Så det kan bli!.........

Idag har jag varit ledig från jobbet.
Jag tog ledigt för att jag skulle vara pigg och alert på eftermiddagen
 när jag och Hasse skulle iväg på ett informationsmöte.....på 2,5 timme.
 
Pinsamt nog så hjälpte det inte att jag var ledig idag......för jag var
trött och slumrade till hela tiden på mötet.
Så jag missade en hel del information.....ja, säkert mer än hälften.
 
Guuu, de var så jobbigt att sitta där och kämpa och kämpa mot tröttheten.....
och slumra till hela tiden......och det var ju pinsamt!
 
Tur att Hasse var med och var pigg och hörde det mesta.
Han har i sin tur fått informera mig lite.....om vad det sas på mötet.....ja,
det han kommer ihåg.
 
Efter mötet var vi hem till Anette och Henke på kaffe.
Vi var dit och tittade på Anettes nya och fina tänder som har fått insatt idag.
Men jösses, vad det var ovant att se henne med de nya tänderna!
Men det blev bra och hon var fin i dom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0