Tack, Sabine........

Så var den sista arbetsdagen för denna vecka gjord.
Jag har bara varit hemma sen jag slutade jobbet.....är så trötter.
 
Men de övriga i familjen har det varit mer fart på.
 
Mattias har varit ute med kompisar, till och från, och just nu är han iväg på Bergakul
och träffar kompisar.
 
Johanna försvann för några timmar sen med en systempåse som det klirrade skapligt i.
Hon skulle på fest.
 
Hasse åkte på eftermiddagen med Henke till Malingsbo camping....och på
den vägen är det fortfarande.
Dom skulle dit och riva ner Henkes trägolv som han har haft till sitt förtält.
 
Så just nu är jag hemma alldeles själv och det njuter jag av.....av tystnaden.
 
Idag fick jag också "rolig" och trevlig post........
 
 
 
 
......... jag fick ett vykort!
Det är inte ofta nuförtiden som man får ett hederligt vykort per post.
Men ack så roligt det är när man väl får ett!
 
Vykortet har min vän, Sabine från Tyskland, skickat till mig.
Och eftersom det är via min blogg vi har "träffats", så passar jag även
på att tacka för kortet här:
 
Tack, snälla Sabine för det fina kortet från eran semester på Teneriffa!
Det var en trevlig överraskning!!!
Och tack för att du tänkte och kom ihåg mig med ett vykort!
Kram!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0