Två presenter.......

Äntligen freeeedaaaag!!!!
 
Efter jobbet var jag hemma en stund och gjorde inget.
 
På eftermiddagen åkte Johanna och mormor till Ludvika för att shoppa lite.
Undertiden var jag och Hasse och hälsade på Egypten resenärerna.
 
Åååh, det var så roligt och skönt att se dom igen!!!
Men resande tar på krafterna och alla var trötta.
Jag försökte "intervjua" både Nellie och Molly om deras semester i Egypten....Molly
svarade knappt och Nellie berättade lite.
Jag får göra ett nytt försök en annan dag....när dom inte är så trötta.
 
Men Marko och Lina berättade om resan och vi fick även se en video från deras
båtutflykt som dom var iväg på över en hel dag.
Det var arrangörerna själva som hade filmat dom under resans gång.....från det att dom kom
till båten och tills det att dom lämnade båten igen vid dagens slut.
Dom hade även varit med och filmat under vattnet....när dom snorklade.
Cooooolt!!!
Ja, hela videon var jättebra och rolig att se.....för dom hade fått med nästan allt som
blev gjort på dagsutflykten.
 
Hasse måste ha fått riktiga vårkänslor i kroppen idag.
För just nu är han ute och åker motorcykel för första gången i år.
 
Själv sitter jag här framför datorn och har det "lyxigt".
För just nu håller Johanna på att göra iordning kvällsmaten.
Det doftar gott från köket......spännande att se vad det blir för något.
 
Idag har jag/vi även fått presenter!
 
 
 
 
Denna fina och gulliga lampa fick vi av brorsan med familj.....som dom hade
köpt åt oss i Egypten.
Va snällt och gulligt gjort av dom!!!!
Lampan är gjord av en kokosnöt.
 
 
 
 
Av Johanna fick vi nya grytlappar, som hon hade shoppat idag.
Det var också snällt och gulligt gjort av henne!
För i ärlighetens namn så behövde vi lite nya och fräscha grytlappar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0