Vår med höstväder........

Imrose var jag helt slut.
När väckarklockan har ringt har jag stängt av den på snooze läge, två gånger.
Och det minns jag inte att jag skulle ha gjort.
För när jag äntligen vaknade till liv av att väckarklockan ringde, så var den ca 20 min.
mer än vad min vanliga väckningstid är.
 
Tänkte att nu är det bråttom så att jag hinner till jobbet i tid.
Men det var bara vad jag tänkte, för min kropp lydde mig inte.
Jag var som en Zombie i rörelserna.....och som en dåligt urvriden trasa i kroppen.
Mitt batteri är nog på väg att ta slut......
 
Hur som  helst så kom jag till slut iväg till jobbet....och blev 30 minuter försenad.
Väl på jobbet kom stresshormerna fram och min motor gick på högvarv istället.....
 
Eftersom vi är inne i april månad, så kan vi räkna med att vi kan få alla årstiders väder.
Idag har nog hösten varit på besök, för det har blåst som bara den....hela dagen.
Solen har också varit framme, så "stormvindarna" har inte känts så där jätte kalla i alla fall.
 
Ja, har man haft tvätt ute på tork idag, så har det blivit torrt på en gång....ja, om inte
den hade blåst iväg/bort förstås.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0