Igår och idag......och "dagens ungdomar".......

Igår och idag har jag jobbat igen.
Det känns väl så där.....
 
Igår var jag, Hasse och Johanna förbi hos brorsan och dom.
Där blev det fika ute på gården.....och vi fick bra underhållning av Molly....och Sixten.
 
Idag har jag och Johanna också varit förbi hos brorsan och dom.
Vi stannade till där när vi kom hem från frissan.
Idag blev det en snabb visit.
 
Ibland blir jag inte riktigt klok på "dagens ungdomar"!
Mattias kan tycka att den mest enkla saken att göra är jobbigt.....
Men att cykla till Ludvika för att bada i badhuset är inte jobbigt!
Det är ju "bara" ca 32-35 km tur och retur.
 
Mattias och två av hans kompisar fick idén att cykla till Ludvika idag.
Att åka buss dög inte.
Vi erbjöd dom skjuts fram och tillbaka, men nej.
Dom skulle cykla!!!
 
Få se när han kommer hem?
Än har han inte dykt upp.
Jag gissar att han kommer att vara slut och trött....och somna tidigt och gott ikväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0