Jag fick inte.......

Förmiddagen sov jag bort i princip.....men jag behövde det väl...eftersom
jag har varit och är så himmelens trött.
 
På eftermiddagen fick vi besök av Marko, Lina och Molly........
 
 
 
 
........ som hade med sig dessa mumsiga bakelser.
Det var en trevlig och god överraskning!
 
Molly hade klippt sig, sen sist vi såg henne, och hon var så fin i sin nya frisyr.
Hennes hår var lite uppklippt, så hennes självlockar kom fram bättre nu.....så hennes
hår var så vågigt och fint.
Men jag fick INTE ta kort på henne idag..... och i normala fall så VILL hon att man
ska ta många kort på henne.... då hon gärna poserar framför kameran.
Hmmmm.....kanske hennes "kameraskygga" pappa påverkade henne idag????
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till mina föräldrar och hälsade på.
 
Sen har vi bara varit hemma och softat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0