Rutinerna lite ringrostiga........

Puuuh...och puuuh....vad varmt det har varit idag.
För mig personligen har det varit jobbigt....jag har mått dåligt av värmen.
 
Imorse var det lite jobbigt att stiga upp till väckarklockan.
De vanliga morgonrutinerna ville inte riktigt infinna sig och till sist fick jag jäkta
på för att hinna till jobbet i tid.
 
På jobbet hade jag också svårt att komma igång.....och det i sin tur ledde
till att jag blev lite stressad....eftersom jag hade huuuur mycket som
helst att göra.
 
På eftermiddagen fick vi besök av Molly.
Vi hann pyssla med cernitlera och äta glass i stora lass....och prata en hel del.
 
När jag och Hasse skjutsade hem Molly passade vi på att hälsa på de andra i familjen.
 
Här på kvällen, vid ca 20.30-tiden var jag, Hasse och Johanna till Storsand
och tog oss ett härligt, skönt, svalkande och underbart kvällsdopp.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0