Sista dagen.......

Ja, då är den här.....slutet på semestern.
Imorgon bitti börjar vardagen igen..... med väckning av väckarklockan tidigt
på morgonen.....och sen se till att vara på jobbet klockan 07.00.
 
Usch, vad fort de här fyra veckorna har gått.....och det känns lite tungt
att börja jobba igen.....för jag skulle kunna vara ledig i några veckor till....
känns det som.
 
Idag var jag och Hasse till Rastahyttan och åt lunch.
(Kidsen ville inte med).
Det var god mat och mätta blev vi.
 
Jag hade kameran med mig....för jag tänkte ta kort på den fina utsikten
som man har när man sitter ute eller inne i Rastahyttan och äter.
Men det blev inga kort....för batteriet till kameran låg kvar hemma....i laddaren.
 
Efter lunchen åkte vi förbi brorsan och dom.....och stannade till där
och drack kaffe och pratade....och tittade på söta Sixten när han gick
runt på gården.
 
Sen har vi bara varit hemma.
 
Mina föräldrar har varit förbi här tidigare ikväll.
Dom var hit och plockade svarta vinbär.
Sen satt vi ute ett tag och pratade.
Det var riktigt skönt i skuggan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0