Ville, men orkade inte........

Usch och fy, vad jobbigt det är och komma tillbaka till
jobbet efter semestern.
Jag blir tröttare för varje dag som går.
Imorse vaknade jag en halv timme försent.
Jag måste ha tryckt på snoozen några gånger.....men det är inget jag
kommer ihåg att jag skulle ha gjort......
 
Jag vägrade att börja morgonen med att stressa, för att hinna i tid till jobbet.
Så idag kom jag ca 10-15 minuter försent.
 
På jobbet hade jag fullt upp.
 
Imorse var det väldigt fuktigt ute....och varmt.....och en tryckande luft.
Så var det även inne på kontoret....och det var jobbigt....för mig i alla fall.
 
På dan fick vi sol och lite blåst....så i skuggan var det skönt att sitta.....
men inne var och är det fortfarande väldigt varmt och kvavt.
 
Kvällen var solig och fin, och jag var så sugen på att åka och ta mig ett kvällsdopp.
Men jag orkade helt enkelt inte!
Dels så mår jag inte så bra i värmen och sen sväller mina fötter, ben och händer på mig när
det är varmt och då blir jag så stel och det gör även ont.
Så varje steg är lite av en pina.
 
På eftermiddagen var jag, Johanna och Hasse hem till mina föräldrar och hälsade på.
Efter det fortsatte jag och Johanna hem till brorsan och dom.
Där hälsade vi på brorsan, Molly och Sixten en kort stund.....de andra var ej hemma.
 
Ja, sen har jag bara varit hemma.
Men snart ska jag åka och hämta Mattias dator från hans LAN-kompis.
Och sen dröjer det nog inte så länge till förrens det är dags att försöka sova.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0