Egen Ernst......

Usch och fy, vilket tråkigt vinterväder vi har haft idag och har det fortfarande.
Regn och regn.
 
På jobbet var det rätt så lugnt idag.....
 
Idag har jag också varit trött och även lite illamående.
Illamåendet kan beror på allt och inget.
Det är ju jättesvårt att veta vad som kan orsaka det....????
 
Idag "vågade" jag prova på "ny" mat.
Fiskpinnar med jasminris och remolaudsås.
Jag skalade av paneringen på fiskpinnarna innan jag åt av det.
Vågade inte prova att äta av paneringen....än i alla fall.
Remoluadsåsen kändes inte bra för magen....även om jag knappt åt något av det.
Ja, jag tror det var remolaudsåsen som gjorde att jag blev att må mer illa.....men säker är jag inte.
Det kan ju lika gärna ha varit jasminriset.....eller något annat????
 
Senare på eftermiddagen....eller mer mot kvällningen.....var jag hem till
brorsan och dom och hälsade på.
 
Klockan 20.00 tittade jag på "Jul med *Ernst".
Åååh, jag vill också ha en Ernst!..... som pysslar och donar med allt.....och som
kommer med en massa bra idér och förslag på pyssel som jag kan göra......
:)  ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0