En "julkorg"........

Idag har jag varit hemma från jobbet.
Jag är trött.....jag fryser och sen är jag illamående.
 
Som sagt, jag vet inte vad som orsakar mitt illamående.
Men idag tog jag min "magmedicin"..... så få se om illamåendet går över de
närmaste dagarna???
 
Jag har inte gjort något annat än vilat idag.
Jag har varken haft lust eller ork till något annat.....
 
På eftermiddagen var både Helena och Lars förbi här hemma på kaffe.
Katja kom också förbi här en snabbis.
Hon hade med sig denna korg till mig......
 
 
 
 
....... som jag (och andra anställda) hade fått via jobbet.....av en stor kund som vi har gjort jobb åt.
Det var en trevlig och glad överraskning!
 
Tidigare idag snöade det, men nu regnar det!
Tråkigt!
Det är ju vinter nu....och då SKA det ju vara snö på backen!!!!
Det tycker i alla fall jag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0