Någon sorts brist???........

Idag har jag också varit trött.
Jag börjar fundera om jag ev. har järnbrist eller någon annan vitamin/mineralbrist?
Det är ju inte ovanligt att vi som är GBP-opererade får vitamin och eller mineralbrist.
Visserligen är jag kallad till en dietist om ca en månad, men en månad
är lång tid om man skulle lida av någon brist redan nu......
Hmmm...jag kanske ska försöka komma ihåg och ringa vårdcentralen den
närmaste veckan.....för att höra om jag kan få en tid så snart som möjligt?
 
Idag har jag och Hasse kollat på Tour de ski.... och Sverige vann båda tävlingarna....
ja, den för damer och den för herrar.
Bra gjort!
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos mina föräldrar på kaffe.
Vi frågade även om dom ville komma hem till oss på nyårsaftonen och äta och umgås....ja,
det är ju en sorts "tradition" sen några år tillbaka.....just nu i alla fall.
Dom ville komma!
 
Sen var vi även hem till brorsan och dom och hörde oss för om dom också
ville komma hem till oss på mat.
Och det ville dom!
Fast Lina kommer inte, för hon jobbar.....tråkigt!
 
Det ska bli trevligt att äta och umgås tillsammans.
Det blir inget märkvärdigt....utan alla får komma och gå när det själva vill och känner för det.
Man behöver ej vara finklädd/festklädd.....för det är ingen fest vi ska ha.....
vi ska bara äta, umgås och ha det trevligt.
Och alkoholfritt blir det också!
 
Snart ska jag försöka att sova....ja, om ca en timme.
Jag ska upp imorgon bitti och jobba.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0