Söti-pötisarna.......

På förmiddagen kom Nellie och Molly hit.
Vi skulle vara barnvakt åt dom medans deras föräldrar var till Borlänge
för att julshoppa.
 
 
 
 
Dom började med att sitta bakom varsin skärm och spela spel.
Men efter ett tag ville Molly pyssla.
 
 
 
 
Först ut blev det lite pyssel med cernitlera.......
 
 
 
 
....... sen gjorde vi färdigt tomtarna.
 
 
 
 
När det var dags att fixa iordning lunch, så ville Molly hjälpa till med att steka köttbullarna.
 
 
 
 
Nellie trivdes bra framför datorn.
 
Senare på eftermiddagen tittade jag, Johanna, Nellie och Molly på "Monsters Inc".
Men jag hade lite problem med att hålla mig vaken.
Jag är så trött och matt....igen.....
 
Efter filmen skulle söti-pötisarna hem igen.
 
Jaaa-a...och resten av dagen/kvällen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0