Texas hold'em..........

Förmiddagen var lugn här hemma.
Det var bara jag som var vaken då.
Jag tittade bland annat på damernas längdskidåkning.
 
När det var dags för lunch gjorde jag iordning spagetti och köttfärssås.....
och samtidigt passade jag även på att diska.
 
Så idag var det första gången som jag åt liiite pasta, efter min operation.
Och det gick bra.
 
Idag har jag även känt mig mindre illamående.
Skönt!
 
 
 
 
På eftermiddagen promenerade jag och Hasse ner till brorsan och dom för att
hälsa på dom och dricka kaffe.
 
 
 
 
Efter det gick vi hem till Helena och Lars.......
 
 
 
 
....... och där spelade vi Poker, Texas hold'em.
Det var både roligt och trevligt!
Det var länge sen sist som jag spelade just Texas hold'em.
 
Vi spelade flera omgångar.
Jag lyckades vinna en gång i alla fall.
 
Ca 23.30 promenerade jag och Hasse hem.
Då var det kallt!!!
För det blåste ute.... och då sved det till rejält i ansiktet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0