Tomtar och tårta.......

Tur att jag var ledig idag.....jag har haft fullt upp....ja, en del av
dagen i alla fall.
 
På förmiddagen gjorde jag en tårta....till Mattias födelsedagsfika.
Jag diskade, plockade och städade.
 
Efter lunch åkte jag till Borlänge.
Där var jag först in på Coop Forum och lämnade tillbaka två par jeans och
sen handlade jag lite matvaror.
Efter det var jag och hämtade Johanna på internatet.
 
När vi kom hem började vi att julpynta lite.
Mattias och Johanna fixade det mesta....ja, med att placera ut alla tomtar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi hann precis pynta färdigt när vi fick besök av mina föräldrar och
brorsan, Lina och Molly.
Dom var hit och grattade Mattias och fikade.
Det var trevligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0