Helg igen......

Ja, då var det helg igen!
Otroligt vad tiden går fort!
 
På jobbet hade jag fullt upp....och det var lite av en "rörig dag" idag.
Mycket oförutsedda arbetsuppgifter......rörigt och stimmigt....folk här och där.... osv.
 
Idag, klockan 12.00, gick gårdagens "Antikrunda" i repris.
Gissa om jag blev glad!
Satte mig i soffan och kollade på det.....och SOMNADE!!!!....efter några minuter.
Ååååh.....vad besviken jag blev när jag vaknade igen och insåg att jag likt
förbannat hade missat "Antikrundan" igen.....suck.
 
Mot kvällningen var jag och Johanna ner till Konsum och lite av storhandlade.
Storhandla brukar ju vi göra på Coop i Lyviksberget, men idag hade jag
varken lust eller ork till att åka dit.
 
Nu väntar jag bara på att "Skavlan" ska börja.....mitt "fredagsnöje" :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0