Musik på tv:n och på Nellies disco.......

Så var den första deltävlingen avklarad, av årets Melodifestival.
Vad tyckte jag om den då?
Ja-aaa.....jag hade väl ingen direkt favorit, som jag fastnade för på en gång.
Men de två som gick vidare till finalen var väl helt okej för min del.
Vad tyckter ni???
 
Tidigare ikväll var jag och Johanna till Nellies disco.
Hon hade disco för hela sin klass i en hyrd lokal.
Dessa barn går i andra klassen och dom kunde hålla lådan!
Jösses, vilket liv det var!!!
Ungarna sprang runt och skrek och härjade.....emellanåt dansades det
och lektes musikstopp.
Jag kan säga det att när vi åkte därifrån var det ljuvligt och underbart!
Allt var så tyst och stilla.....hahhahhaaaa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0