Pälsmössa........

Brrrr....idag har det varit riktigt ruggigt väder.....gråkallt och blåsigt.

Efter det att jag slutade jobbet har jag varit hemma, handlat på Konsum
och varit till frissan med Johanna.
 
Som vanligt så var det skönt att bli av mer lite hår, så att man får/har en bättre
chans att lyckas med frisyren på morgonen.
Det är ju omöjligt att göra en "snygg" frisyr när håret har blivit lite för långt
för just den frisyren man har/ska ha.
 
Mitt hår växer ju som ogräs, så min frisyr håller sig som bäst de tre första
veckorna (max) efter det att jag har varit till frissan.
Sen de två återstående veckorna, innan nästa frissatid, är håret för tjockt och för långt....
och då får jag helt plötsligt en ny/annan frisyr.....som bara är jobbig och omöjlig.
Jaa-a....det känns som om man har en pälsmössa på sig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0