"Tutt-fotografering"........

 
Idag har det snöat, till och från, hela dagen.
Tyvärr så har det även inneburit att det har varit grått och mulet.
 
Idag kom jag i tid till jobbet....ja, jag var till och med ovanligt tidig....för att vara mig.
Arbetsdagen gick lika fort förbi som igår....och det fastän jag var där alla mina timmar.
 
 
 
 
På eftermiddagen åkte jag och Hasse mot Borlänge.
Jag skulle dit och "tutt-fotograferas".
Hasse var så snäll och följde med mig som sällskap och även som chaufför.
 
Vi åkte via "skogen" till Borlänge och det var så fint efter vägen med alla
dessa olika träd och växter som hade ett lager med snö på sig.
 
 
 
 
Tur som var, så var vi ute i väldigt god tid, för efter vägen var detta stopp.
Vet ej riktigt vad som hade hänt, men kranen lyfte lite lass från backen och
flyttade över lite till sin bil.
Vi fick stå där ett tag, så jag hann bli röksugen och kunde ledigt stå vid vägen och blossa
i lugn och ro....och mer där till.
 
 
 
 
Vi åkte i så pass god tid till Borlänge, så vi hann gå in i Kupolen och ta oss en fika.
Det var inte nå mycket folk där....
 
 
 
 
Det här fikade vi.
Hasse åt semlan och jag åt Budapestbakelsen med blåbär i.
Det var första gången jag sett och ätit en Budapest med blåbär.
Den var god.
 
 
 
 
Efter fikat var det bara att åka till "tutt-fotografen" och bita ihop när dom slet och drog
i brösten och till slut plattade till dom så mycket det gick.
6 st bilder tog dom på mig....eller ja, på mina bröst.
Sen skulle det dröja ca 6 veckor tills man får något svar.
 
Efter fotograferingen åkte vi hem.
Och här tänker jag stanna resten av denna dag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Hahaha, kopplade inte att det kunde vara mammografi, trodde du inlett en ny karriär som modell... :-)

Svar: Hej Karina!Hahahhahhaaaa.....ja, vem fan vet.....det kan ju vara någon som vill se annat än silikonbröst ;) ...... hahahhaaaa.
Trevlig helg!
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-02-08 @ 12:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0