Vilken virus elller bacill har han fått?.........

Så var det fredag!
Skönt!
 
Det har märkts att två av mina "närmaste" kollegor har varit borta denna vecka....
och även förra veckan......
Jag har haft FULLT upp!
Det har känts som om jag inte har hunnit mer än komma till jobbet så har det
varit dags för mig att åka hem igen.
Puuuuh!
Ja, visserligen är det väl bra att arbetsdagen går fort, men man måste ju även
hinna med att göra alla jobben.....
 
På eftermiddagen kom min mamma förbi här en vända....och var lite pratsjuk.
 
Mattias är hemma och är sjuk.
Han har spytt idag och sen klagar han på huvudvärk.
Och han känns även varm.
Hmmmm....vilken av de fyra sorters virus, som går nu, har han månne fått???
Eller så har han fått någon annan virus eller bacill????
Det visar sig........
 
Ikväll har jag också en "tv-kväll".
Det är ju "Skavlan" på tv:n, klockan 21.00.
Och vem vet, kanske hittar jag någon bra film att titta på, i någon av dessa
filmkanaler????
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0