2 x fika och "Hamilton"..........

Senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till
brorsan med familj.
Gav kidsen mina "konstverk" och dom blev glada över dom och
försvann direkt upp till sina rum för att leka med "konstverken".
Så själva kidsen träffade jag inte så mycket idag.
 
När vi skulle hem kom Nellie och undrade om hon fick sova över
hos oss, men Lina sa nej.
Då ville Nellie komma imorgon istället och pyssla med cernitleran.
Så få se om hon kommer?,,,,,
 
När vi skulle hem från brorsan och dom så stötte vi ihop med Henke.
Han ville att vi skulle bli med honom hem och dricka kaffe och äta glass.
Så vi följde med honom och fikade och tjolade med honom och Anette.
 
Nu ikväll har jag och Hasse tittat på film.
Vi såg på "Hamilton 2" och den var lika bra som den första filmen om Hamilton.
Hoppas dom gör fler filmer om Hamilton och med Mikael Persbrandt i huvudrollen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0