3 x tur och retur till Ludvika.........

Första turen till Ludvika var i morse när jag skulle åka och jobba.
Efter jobbet åkte jag hem.
 
Jag hann ta mig en liten tupplur i soffan.....ja, jag och Hasse skulle
kolla på en film och jag somnade väl till den.......innan det var dags för
tur nummer två till Ludvika.
 
Vid 15-tiden åkte vi alla i familjen till Synsam i Ludvika.
Både Johanna och Mattias hade bokade tider för en synundersökning.
Båda två köpte sig nya glasögonen som vi får hämta om ca 10-14 dagar.
 
Efter Synsam var vi till Coop på Lyviksberget och handlade.
Medans vi var där ringde en vän till mig och undrade om jag kunde skjutsa
henne till akuten i Ludvika.
Sa som det var, att jag redan var i Ludvika och handlade.....men att jag kunde
ringa henne när jag var hemma igen.....för att höra om hon hade fixat någon
annan skjuts.
 
Så när vi åkte hem igen ringde jag upp henne och kollade av läget...... hon var fortfarande hemma.
Så då åkte jag hem med familjen och inhandlingen och sen åkte jag
för att hämta min vän.
 
Så tur nummer tre till Ludvika blev när jag skjutsade upp min vän till akuten.
Tre timmar var vi inne i akuten innan vi kunde åka hem igen.
Och för ca en halvtimme sen kom jag hem.
 
Så nu hoppas jag att bilen får stå parkerad tills i morgon bitti......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0