Bra program.......

Jag har varit iväg och gjort min plikt för idag..... jobbat.
 
På eftermiddagen skulle jag titta på den sista delen av Abba dokumentären,
som visades igår, som jag missade när jag var chaufför till akuten.
 
Men jag missade den idag med.....för jag somnade strax efter det
att den hade börjat.
 
Hasse väckte mig kl. 14.50.
Då hade jag och Johanna 10 minuter på oss att ta oss till ett möte
som började kl. 15.00.
Vi hann nästan.....vi kom några minuter för sent.
 
Efter det att vi kom hem från mötet så har jag bara varit hemma.
 
Klockan 20.00 satt jag som fastklistrad vid tv:n.
Då började "Antikrundan" för denna säsong.
Jag gillar det programmet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0