Enkelt och gott.......

Idag jobbade jag fram till kl. 09.30.
Sen var jag tvungen att åka till Smedjebacken på ett möte kl. 10.00.
 
Efter lunch satt jag mig i soffan....som ju har blivit en obligatorisk grej nuförtiden....tyvärr...
men jag är ju så himla trött igen och då måste jag få slumra till ett tag för att
orka med resten av dagen......något så när i alla fall.....
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till mina föräldrar på besök.
Där blev det prat och fika.....och lite "datasupport" :)
 
Idag gör vi det enkelt för oss angående kvällsmaten.
Idag blir det korv med bröd och lite olika tillbehör till det.
Enkelt och gott....bara det inte blir för ofta av det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0