Faller som käglor.........

Skrev det igår, men skriver det idag med:
Om jag lyckas hålla mig frisk från flunsa och magsjuka...ja, då gör jag det bra!
 
På jobbet faller arbetskamraterna bort som käglor....ja, dom är hemma
och är sjuka.....men först har dom varit på jobbet (sjuka och dåliga) och
sett till så att deras virus och baciller börjar frodas på oss andra.
Inte bra!
 
Själv har jag känt mig lite "konstig" idag.....mått lite illa/dåligt.....kinderna
har hettat hela dagen..... ja, jag känner mig lite som om jag skulle kunna vara
på väg att bli sjuk......"peppar, peppar...."
Men jag håller tummarna för att det bara är något tillfälligt.......
 
Tvi, tvi, tvi!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0