Färska och hembakade semlor.......

Har man barn så kan ens planer raseras på en minut.
Mina planer för idag sprack när jag fick ett telefonsamtal av Johanna.
Hon ville bli hämtad från Sunnansjö.
Och snäll som jag är så åkte jag och hämtade henne.
 
När vi kom hem så lämnade jag av Johanna hemma och sen åkte
jag själv till brorsan och dom......och hälsade på ett tag.
 
Här på kvällen fick vi besök av Helena........
 
 
 
 
.......... och hon hade med sig hembakade semlor.....och alldeles färska!
Så idag åt jag min första semla för i år och den var SUPER GOD!
MUMS!!!!
 
Nu i helgen har jag "syndat" mycket....med tanke på mitt socker....så imorgon
ska jag ta på mig hårdhandskarna igen.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0